söndag 25 april 2010

Soooolig dag! ♥

God morgon .
Klockan är 2, och jag gick nästan precis upp (y).

Tänkte skriva lite om gårdagen,
började med att cykla till skummeslöv med sofie, vi hade sjuk motvind på vägen dit, och hem rullade vi typ haha.

Efter vårt lilla cykelpass åkte vi hem hit och satt i solen och pratade och planerade kvällen lite. Sofie gick hem och åt vid halv 3 och då fixade jag mig för att vid halv 4 skulle vi åka till Ängelholm.
Vi "chillade stan" lite hahaha (emmy har alltid så bra uttryck!), sen satte vi oss på Espresso House och fikade och till sist gick vi på bio och kollade Alice i underlandet i 3D!


Nellie & Emmy på plats i biosalongen! Filmen var faktiskt inte så bra som jag trodde att den skulle vara, vi hade nog för höga förväntningar. Känns typ som alla redan har sett den, men jag tyckte inte den var dålig, lite seg var den dock allt!

måste också tillägga att när vi satt och väntade på att gå in till bion lyckades jag hinna välta ut mina & emmys popcorn 2 gånger (fast de va ändå lite popcorn kvar ;)) på de 10 minuterna vi satt där...
iaf, efter bion kom mamma och hämtade oss, vi körder runder på stranden (haha?) innan vi åkte hem till Nellie.
Vid klockan 10 bestämde jag& Nellie oss för att sticka ner till strandfesten i Mellbystrand medan Sofie & Emmy gick hem till sofie :)

Det va faktiskt helt okej på stranden, hade varit sjukt mycket bättre om det inte hade varit såå överdrivet kallt som det nu var haha. Vi stannade kanske 2 timmar eller ngt, och åkte hem vid 12 :). Var hyfsat mycket folk, och det var ganska mysigt att sitta där runt brasan :)
Jag frös inte i början, men i slutet och när jag och nellie skulle moppa hem var det fruktansvärt kallt. Jag mådde seriöst illa när jag kom hem för jag frös så mycket!

Sååå såg den dagen ut, nu ska jag och Oscar ut och hoppa studsmatta haha!
bye. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar