fredag 23 april 2010

Seg Fredag.

Jag vet att jag inte är den enda som längtar till sommaren nu, eller ;) ?
Men just nu är längtan S-T-O-R. Sitter och kollar gamla sommar bilder, asså det är sjukt vad härligt det ser ut :) !
Blir man inte jätttee glad av denna bilden, som ifs är tagen i CA och inte i Sverige, för ungefär ett år sen?! :)

Aja, tillbaka till verkligheten. Denna dagen har varit sjukt seg hittills,
den började med att jag slutade skolan redan vid 11 haha ;D, och vid halv 1 kom mormor &Wille och hämtade och körde hem mig. La mig direkt i sängen och somnade ett tag (a), och efter det kollade jag och Oscar tv, och av någon anledning tyckte han att jag var jätte jobbig ?

När mamma kom hem åt vi, och nu snart ska och bästa Sofie ut och springa (d.v.s gå) en runda!
Det behövs nu när det går så sjuuukt dåligt för mitt godis- och sockerförbud ;o ! höhö.

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar