söndag 18 april 2010

oscars konfirmation -> fest

Dagen blev ganska bra till slut ändå.

Började med att gå i kyrkan för att kolla på när Oscar konfimerades haha. saknade ju nästan konfirmationstiden när man va där ;o !

Efter det gick all släkt med hit och vi fikade och åt massa. Jag oscar och Theo spelade Fifa och Motorstorm (eller vad det nu heter) ganska länge, tro de eller ej, men jag tycker Fifa är kul ;).


Efter de hände inte mycket, jag satt mest vid datorn och försökte bestämma mig om jag skulle på fest eller inte haha. Vid halv 11 bestämde jag, Nellie & Sofie oss för att vi skulle åka på festen, höhö. kom dit nästan halv 12, då alla började bli lite trötta, sen stannade vi till kvart över 1, så de va chill. Tack Charlotte <3


Nu ligger jag i sängen och ska lägga mig, är sjukt trött. I morn blir de cheerleading m.m. :)
gonattt!



Jag och Sofie hos Charlotte. (ser lite ofräsh ut på bilden eller ngt ^^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar