torsdag 22 april 2010

Mys hos sofie

Skolan var som vanligt, en helt vanlig torsdag haha.

Lektionerna va som alltid, och flumm i rasterna ;p.
Höjdpunkten på dagen va chokladpuddingen såklart, de gick inte så bra för mig, Angelica och alex när vi skulle hämta den, men efter typ en timme fick vi äntligen lite! haha

Efter skolan åkte jag hem, umgicks faktiskt lite med min sjuke bror, och sen efter maten cyklade jag hem till sofie.

Där bakade vi glass (?), jag vet inte vad det var, men tror det skulle föreställa glass haha. Nellie &Emmy kom och höll oss sällskap efter ett tag med (:.

Vi satt mest uppe på sossos rum och snackade, och åt vår goda glass då haha!!

Nu ska jag lägga mig, för att sen gå upp till skolan i bara 3 timmar ;)
gonatt. Ben, fötter och vår mumsiga "glass".


Jag och Sofie, tro de eller ej, men detta var den bästa bilden på oss, haha. vi misslyckades ett antal gånger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar