måndag 26 april 2010

måndag.

Heej!
Nu är det måndag, igen, jag tycker seriöst att det känns som det är måndag hela tiden. det känns ifs som att det är fredag varje dag oxå, hatar verkligen att tiden går så sjukt snabbt!
Skolan var typ helt som vanligt idag, hade natur från kvart över 9 till HALV ETT ;o (fast med lunch på 30 min inräknad ^^). Och sen hade vi tyska och matte bara.
Kom hem halv 5 typ, och då kom Linnea till mig! Var så himla länge sen vi va, eller träffades överhuvudtaget, så de va sjukt skoj !
Jag & L. gick ut och letade efter Thomas Pettersson filmen i stugan haha, med dåligt resultat. Eftersom vi nästan precis flyttade finns de ju en del saker som inte är uppackade än, bland annat då alla våra filmen ;), så vi hittade såklart inte den. Vi gick hem till henne då för att se om vi kunde hitta ngn annan film vi ville se ! Till slut satte vi igång "bröllop & jäkelskap", (heter den så?) ah, jag antar att vi va sugna på att se svenska teatrar eller något, för vi var inne på att se både eva rydberg, thomas pettersson, och så blev de bröllop och jäkelskap haha.

Vi kollade såklart inget alls på "filmen" utan satt och pratade hela tiden. Vid 6 kom Jenny & Sofie hem, så vi satt och snackade med dom i typ 1 timme, jag kan inte komma ihåg senast jag skrattade så mycket haha. Dom hade mycket roligt att berätta ;) !

Vid 7 körde Linnea hem mig, och då satte jag mig och åt med mamma, pappa & Oscar!

Ville hitta en (normal) bild på Linnea, så satt och kollade igenom alla mina jätte gamla bilder. Hittade verkligen sjuuukt många konstiga bilder som jag inte hade en aning om att jag hade haha. Detta är iaf Linnea på skoskum, för ca 3 år sen (?), hon ser verkligen inte ut såhär längre ;) !

Ah, kan berätta lite om va jag gjorde igår med, vilket inte var så mycket haha. Jag gick upp vid 2 då ju, sen hoppas jag och oscar lite studsmatta ^^, fy va jobbigt det är egentligen ;o !
Och efter de gjorde jag typ ingenting haha. Jag gick en runda med E. och kollade lite film och sånt, duschade Birdie, och kollade lite tv till med familjen :) . det var i princip va jag gjorde hela den dagen ja ;p.


haha, en bild på en nyduschad Birdie från igår ! Sötnos

Nu ska jag plugga, fast lär väl bli att man kollar Family Guy eller 2 and a half men (a)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar