onsdag 28 april 2010

Nationella prov-dag ;o

jaa, idag har det för det mesta varit en sån där dag man bara borde ha hoppat över för den var så meningslös och tråkig.
Morgonen var katastrof typ, vilket gjorde att jag höll på att missa bussen (som ifs har blivit min nya tradition hihi). När jag kom till skolan flöt allt på som vanligt, eller vanligt och vanligt, det var typ segare än vanligt, men nästan vanligt hahaha! ¨
aja, hade nationella i Engelska-skrivning. Gick la sådär. De typiska var att jag satt och tänkte sjuukt länge innan jag verkligen kom på hur jag skulle skriva, och när jag väl kom igång kunde jag inte sluta skriva. Jag la väl kanske inte jätte mycket märkte till att det stod att man skulle ha runt 400 ord i uppsattsen, så när jag hade skrivit ca 600 ord säger Jesus (läraren) att vi inte får skriva mer än 400 ord, bra ebba!

men jag sket i de och skrev lite till ;) buuusigt av mig! men de stod faktiskt RUNT 400 ord. ^^

Dagen fortsatte att sega, och när jag kom hem ringde emmy, så vi bestämde lite till fredag (kommer bli en bra kväll (; ) och sen ringde sofie med. Jag tror sosso kände på sig att jag hade en sån där jätte dålig dag (som jag ifs hade av vissa anledningar ;o!!!) så hon frågade om hon kunde komma över för att visa sin nya hårfärg. 5 minuter efter var hon här, och vi flummade och töntade oss mer än vanligt :) höhö!
Hennes hår var jätte coolt tycker jag, kommer lägga upp en bild här under snart.
När jag verkligenverkligen var tvungen att plugga gick sofie, och tog en promenad med emmy! ;p
Sen skulle jag då plugga, och de gick som de brukar, fick inte gjort något alls, satt bara på facebook och msn och allt de där ;) så nu blire massvis med plugg i morgon i stället, mindre kul!
Jag ställde tillochmed in min filmkväll som jag & Emmy skulle haft så jag kunde plugga, och så bara slösade jag bort tiden ändå, hmm....

Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla Gossip Girl!
Hörs i morgon, gonatt!

Sofie, och hennes nya hår! Hon färgade det mörkare rödare med ljusare effektslinga typ tror jag. Jag tycker de e sjukt coolt iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar