söndag 16 maj 2010

--

Tjaaa! =)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jaa, idag e de söndag haha. Har varit överskönt att haft långhelg verkligen. Har dock inte gjort något nyttigt alls typ, men att vila är ju alltid skönt!

Jag var och shoppade med Sofie i fredags, mysmys! Hittade lite saker faktiskt, även om vi bara va där i typ 2-3 timmar haha! :)

Och igår var jag typ hemma på dagen, och på kvällen åkte jag till Båstad för att kolla på Judiths & Fannys projektshow. Det var grymt bra faktiskt! :) !
Efter showen gick jag, Louise, Angelica, Jonte & Oskar och åt piiiizza. eller ja, dom åt och jag kollade på hehe. De fanns typ inget att göra i båstad, så det slutade med att vi stack till skolan ;) där vi fortsatte att göra inget! Vi gick upp på Louises rum och typ snackade, sen stack jag hem :)

Idag ställde jag klockan på halv 10 för jag tänkte gå upp och ta tag i dagen! men de blev inte så. slutade med att jag satt och kollade Kalle Blomkvist & Rasmus till klockan 12, då jag satte mig här ;) höhö. Men det var värt de, för jag äääälskar Kalle Blomkvist, helt seriöst hahah!

Nu ska jag packa och sånt inför morgondagen, då vi ska ut på den (inte så) efterlängtade överlevnadsveckan. haha, kommer därför vara i skogen denna veckan, och har inte tillgång till mobil eller dator, så ni vet ;) önska oss lycka till!

Jonte-Ebba från igår, detta är nog världens fulaste bild, men Jonte passar så sjukt bra i min jacka att jag var tvungen att lägga upp den haha!

Nu ska jag börja! tjatjaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar