torsdag 13 maj 2010

sorry....

för så dålig uppdatering, har inte orkat skriva bara.
Idag är det torsdag, och vi är LEDIGA :D ! så glad man blir! :)

Det blir bara en slappdag idag, känner verkligen att jag behöver det.
Jag vaknade typ vid , då låg jag kvar i sängen och kollade Gossip Girl ett tag, det var så skönt att bara kunna ligga kvar hur länge som helst! Till slut tvingade Oscar upp mig för vi skulle fixa lunch, eller i mitt fall brunch haha.
Vi lagade makaroner och köttbullar och kollade tv medan vi åt :)

Nu sitter jag och målar mina naglar, ska än en gång försöka att sluta bita på dem, och tänkte, igen, försöka att alltid ha naglarna målade i stark färg så kanske de funkar ;) haha. man vet ju aldrig :)
Visst blir mina naglar fina ;)?

Ja, får väl berätta lite om va jag har gjort på senaste tiden.
-lördags, på kvällen, vid typ 9 bestämde jag, nellie & emmy oss för att gå på fest här i skottorp. Nellie kom hit och vi fixade oss tsm, och Simon höll oss sällskap haha.
Vi kom dit ganska sent eftersom vi bestämde oss så sent. Men det blev jätte skoj där ändå såklart! Chill men kul, tack Greta! :) vid halv 2 (?) gick vi vidare till en annan fest i skottorp, (allt händer ju såklart i skottorp ;) ) där vi stannade typ en timme innan vi cyklade hem. Jätte kul att va där faktiskt! ;D
-tisdags, klockan 7 på kvällen stack jag och Angelica till Båstad där vi träffade; Julia, Alex, Johanna, Elin och Frida. Vi gick till spara och köpte godis, och sen gick vi till Picasso och åt pizza. Sjukt mysigt! :) satt där och snackade ganska länge innan vi gick till skola där dom andra skulle sova! :)
alex-ebba, hahah, snygg bild på oss ;)
vi skulle kolla film men det blev att vi spelade biljard istället haha. Vid 10 åkte jag och Angelica hem igen, för att sen gå upp och vara på skolan redan klockan 7 dagen efter -.-

-onsdag (IGÅR), vaknade klockan 6 -.-. har integått upp så tidigt på sjuukt länge. Åkte till skolan och träffade klassen utanför. Sen hade vi lite tävlingar och uttagningar som skulle avgöra grupperna till överlevnadsveckannästa vecka. Det var ganska kul faktiskt, förutom vädret dock !
Vi skulle hålla på hela tiden, men eftersom vädret var som det var slutade vi redan vid 11. Kan ju säga att jag blev jätte nöjd med mig grupp! :)

När jag kom hem var jag sjuukt trött eftersom jag hade gått upp så tidigt (hehe), men sofie övertalade ändå mig att vi skulel CYKLA till maxi, i ÖSREGN! jag skojar inte, jag har typ aldrig sett så mycket regn på en gång x). Efter typ 10 min var det ca 1 liter vatten i mina skor och när man vred ur mina varntar kom de floder m ed vatten hahahah!

Men tro de eller ej, vi klarade hela vägen till maxi, men vi var varken varma eller torra när vi kom fram. Vi skulle bara köpa glass där, så de gjorde vi fort, och sen cyklade vi hem igen hahah.
Tyvärr så glömde jag kameran,

På kvällen blev det mys hemma hos Emmy, jätte mysigt! :)

Ja, de va lite av min vecka, sorry för så lång inlägg hahaa.

Idag vet jag inte vad som händer än, förutom att jag ska städa rummet nu.... och så ska jag bestämma om jag ska till siesta eller inte , gah veeet inte ?!?!?!?!?!
BYE! =)

1 kommentar:

  1. älskar din blogg! jätte fin, och dina naglar är med fina!
    du är cool snuff-ebba:)

    (L)

    SvaraRadera