tisdag 4 maj 2010

tisdag

Jag vet att jag är bra på att komma på titlar, haha ;)

idag är det tisdag då ja ;D, en riktigt tråkig en!
Morgonen började med att jag vaknade hos ida. :):)

Vi trodde såklart att vi hade all tid i världen, vilket vi tydligen inte hade, vid 9 fick jag springa upp till skolan, med uppförsbacke HELA vägen!! När jag kom fram var jag helt osminkad och allt, och fick skynda mig upp till Louise och fixa mig lite på 4 minuter haha.
Kvart över 9 började engelskan, där vi hade två nationella prov, efter varandra, jippiiiie! not.
efter det gick vår klass en runda med Jesus. Jag måste tillägga att jag äger hela Båstad ja! :)
Sen rullade bara dagen på som vanligt, och slutade med ett prov till -.-, i religion, hmm.

Vid halv 4 kom pappa och hämtade mig, och så körde JAG hem ;D hihi.
Tänkte som vanligt att jag skulle börja plugga direkt, så jag fick undan allt, men jag fastnade (också som vanligt) på msn, och har suttit där tills nu , hehe. så ska iaf börja plugga nu!!!
och det ska jag göra fortfort, så jag kan kolla på gossip girl + DESPERATE HOUSEWIVES ;D, nya avsnitt i båda, iiiiiiiiiiiiiiiiihh!!! så bra de är! :)


ida-ebba
och den bilden är inte från igår ne, haha.
iloveyou'

Jag funderar föresten på att skaffa blogg.se istället. Jag (tror ^^) inte att jag trivs med blogspot, men kan ni inte säga till om ni tycker/vet att blogg är bättre :)?

nuuu ska jag skynda mig ;D byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar