lördag 1 maj 2010

ny månad, nya möjligheter

Valborg igår blev heeeelt galet till slut! precis som det ska vara ;D

Kvällen började med att ida kom till mig, sen kom elinor-nellie- & emmy :)
vi fixade oss och åt mm, och vid 8-9 åkte vi till feeeesten!
Jag och ida var av någon anledning inte jätte taggade, men allt blir ju vad man gör det till ;)
Även om jag kunde ha varit på mycket bättre humör så blev allt väldigt bra!
Det bästa på hela festen var projektet Kanibalkocken med Emmy och Anton, sjukt roligt var det! x)
tack så jäte mycket Kalle! :)

vid 2 kom mamma och hämtade mig, ida & Linnea. vi körde hem Linnea först och sen lämnade mamma mig och ida i båstad. Måste tillägga att jag bara hade en sko på mig när vi åkte hem hahah!
Jag & ida skulle käka och sånt när vi kom till Båstad, och det var nog , bokstavligt, det roligaste jag har varit med om x)), jag kunde inte andas på typ en halvtimme för jag skrattade så mycket ;) flummmm.
Innan vi skulle lägga oss kom det en till knopp, med fågel i håret och pistol i handen, och sen somnade vi ! haha!! sååååå bra!

Hoppas alla hade en trevlig kväll! :)

Ebba-ida, innan vi åkte till kalle :) , liiiite mobbad bild, men vi blir aldrig bra på kort, så denna fick duga ;)

Coolingarna
Ida-ebba-emmy
Tog som vanligt inte så många bilder jag hade hoppats på, och dom jag tog blev för det mesta ganska misslyckade .. höhö.


Vi la oss typ 4 i natt, och sen vaknade vi vid 8, och jag behöver mer sömn än så, hehe. så nu ska jag lägga mig och kolla 2 and a half men, och sova!
Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar