lördag 8 maj 2010

---

Lördag idag, igen, då ja :) !
asså vi slutar så tidigt på fredagar (runt 11), så de känns som det är söndag idag! hihi.

Igår va jag Nellie & Emmy hos Elinor och snackade strunt och kollade film (dvs. sov, hehe), mamma kom och hämtade oss vid 12, så de blev inte så länge men det var lagom (:

Satte klockan på halv 11 idag, och gick typ upp direkt då, satte mig i soffan med frukost och började plugga lite smått. Jag tänkte ta en liten paus från pluggandet ett litet tag efter haha, men den pausen blev ingen kort paus ;).....

Nu har jag precis duschat och jag och Nellie försöker bestämma oss för hur vi ska göra ikv, men de gåår ju inte!! fest-myskväll-fest-myskväll ?!?!?!
Tråkigt inlägg, men jaja.
jag ska skynda mig nu, ifall de blir fest ligger jag lite efter i tidsplaneringen haha!

seee yooou =)

På tal om Nellie så tänkte jag att jag kunde lägga upp en bild på henne, hahaha. gammal med snygg bild ;D hehehhe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar